زمان مطالعه : 2 دقیقه

نحوه ارتباط دادن معرفی کارکنان با موارد دیگر (بیمه) حقوق و دستمزد

نحوه ارتباط دادن معرفی کارکنان با موارد دیگر حقوق و دستمزد

یکی از کارهای دیگر که یک نرم افزار حسابداری و مالی حقوق و دستمزد باید با توجه به نکاتی که در مقالات قبل گفتیم انجام دهد این است که مشخص کند آیا این فردی که در گزینش پذیرفته شده و تمام موارد پرداخت حقوق در مورد او صدق می کند. ، آیا مشمول محاسبه حقوق و دستمزد می باشد یا خیر ، یا صرفاً طبق قرارداد به شکل کارآموز یا افتخاری در حال فعالیت است.

البته  باید بدانیم که طبق قانون کار هیچ نهاد و شرکتی نمی تواند برای پرسنل خود با زرنگی و زیرکی وکیل و مدیر مربوطه حقوق را پرداخت نکند. و شما در صورت مشاهده می توانید این قضیه را به وزارت کار گزارش دهید. و حتی رسانه ای کنید .

مشمول حقوق و مزایا

در بخش معرفی کارکنان می توانید مشمول بودن محاسبه حقوق را انتخاب کنید البته این مورد بیشتر برای این قضیه در نظر گرفته شده است. که اگر یک پرسنل در ماهای بعد ادامه همکاری نداد و از شرکت جدا شد به راحتی از پرسنل دیگر قابل تشخیص باشد و نیاز به این نباشد که مسئول مالی به چندین گزارش برای پرداخت یا عدم پرداخت حقوق و دستمزد رجوع کند.

این مقاله را نیز بخوانید: ثبت سند حقوق و دستمزد

مشمول بیمه

مورد مهمی که در معرفی کارکنان حقوق و دستمزد دقیقاً روبروی محاسبه حقوق و مزایا می باشد و با زدن تیک می توانید آن را انتخاب کنید مشمول بیمه است که با توجه به درخواست فرد بیمه شونده ، رسته و نوع شغلی افراد ، بیمه شونده بیمه شده یا خیر می توانیم این آرتیکل را انتخاب کنیم. و به مسئولین مرتبط برای پرداخت حقوق ارائه کنیم.

نکته آخر

نکته آخر که همه باید توجه داشته باشند این است که طبق قانون کار باید درصد کسر حقوق از بیمه شونده به خود شخص در فیش حقوقی ارائه شود. که بداند به چه مقدار می تواند از مقدار حقوق خود استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *