زمان مطالعه :

نرم افزار حسابداری و شرکت های تجاری

نرم افزار حسابداری و شرکت های تجاری

درباره یک مثال بارز تجاری

یک شرکت تجاری را در نظر داشته باشید ، تجارتش در واقع تجارت الکترونیک رقم های مختلف برای لوازم الکترونیکی و الکتریکی است که به صورت برخط و آفلاین در فروشگاه های زنجیره ای اقدام به جذب مشتری از روش های مختلف تبلیغاتی می نماید.

 

این مقاله را نیز بخوانید: مشخصه نرم افزار خوب حسابداری

 

برای به حداقل رساندن هزینه و زمان صرف شده، این شرکت تجاری مستقیماً با تولید کنندگان و شرکت ها به عنوان یک توزیع کننده وارد مذاکره میشود.. بنابراین (شرکت های کوچک و متوسط) به لطف این فرآیند ساده از تحویل کارآمد برخوردار میشوند. همانطور که برای فروش هم راهگشا و عالی است.

نرم افزار حسابداری

 

شروع پر انرژی

این شرکت تجا ری شروع بسیار خوبی دارد. از آنجایی که به صورت آنلاین و آفلاین فعالیت می‌کرد خیلی سریع توانست مشتری های خود را در گوشه و کنار کشورمان پیدا کند و تبدیل به یک شگفتی تجا ری در دنیا بازرگانی ایران شود اما نکته ای که وجود داشت این بود که چطور باید این صحنه را مدیریت کند که بازدهی و سوددهی بیشتری نسبت به گذشته داشته باشد.

 

تحقیق میدانی

پس از تحقیق و ارزیابی دقیق، شرکت تجار ی متوجه شد که نرم افزار حسابداری ملک به شکل کاملا دقیقی با نیازهای آن‌ها  مطابقت دارد، اما با توجه به سطح بالای سفارشی سازی همچنان مردد بود. یک مشاور خبره که خودش هم حسابدار خوبی بود وارد این شرکت تجاری شد و کلاً ذهنیت شان را نسبت به این قضیه تغییر داد.

 

نرم افزار ملک و مدیریت مالی

نرم افزار حسابداری ملک کمک زیادی به انجام امور مالی و حسابداری شرکت میکند. نقطه عطف  شرکت تجار ی، برنامه‌های فروش، موجودی و خرید نرم افزار حسابداری ملک در افزایش گردش کار تجارت الکترونیک خرده‌فروش از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

همین الان برای مشاهده دمو اقدام بفرمایید

 

جنبه های بهتر شدن فروش

اگر بخواهیم از جنبه مالی و اداری بررسی کنیم این  شرکت تجاری اکنون دارای یک سیستم مدیریت فروش و موجودی متمرکز است که یک نمای کلی واضح و مبتنی بر داده از همه سفارش‌های فروش و وظایف فرعی آنها ارائه می‌کند. بنابراین، این قضیه را تضمین می‌کند که تیم‌های مربوطه طبق مراحل سفارش، تمام سفارش‌ها را به درستی انجام دهند و چرخه گردش کارآمدتری را تسهیل می‌کند. از طریق ماژول خرید، تیم شرکت تجاری همچنین می‌تواند فوراً تکمیل کالاهای فروخته شده را تأیید کند تا هرگز کسی را ناامید نکند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *