زمان مطالعه :

نسخه جدید تابلو دیجیتال(Malek digiatal signage) و قابلیت ها

نسخه جدید Malek digiatal signage و قابلیت ها

Malek digiatal signage برای اندروید نسخه v206-4.1.7  خود را منتشر کرد.

باعث افتخار است که شرکت توسعه سیستم های کاربردی ملک Malek digiatal signage را برای اندروید نسخه v206-4.1.7  معرفی کند. این نسخه با Malek digiatal signage CMS  قابل تطبیق می باشد.

 

 

دیجیتال ساینیج

دیجیتال ساینیج ملک

ما در این نسخه به ۵ مشکل را به طور کامل حل کرده ایم :

طرح‌بندی‌های هم‌پوشانی تابلو دیجیتال:

در یک نرم افزار تابلو دیجیتال دیجیتال ساینیج مثل dsm باید به این نکته توجه داشته باشیم که وقتی میخواهیم مدیا مورد نظر ما طبق زمانی که ترتیب نمایش برنامه‌ریزی‌شده‌شان تغییر می‌کند، باید از محل بارگذاری شده بازخوانی شوند.

تعاملی بودن نسخه جدید Malek digiatal signage :

اقداماتی که کاربر در سمت سرور ایجاد می شود در سمت کلاینت هم قابل تغییر می باشد و به این شکل نیست که فقط روی طرح پیش فرض کار نمی کنند

ویدیو:

رفع سیاهی صفحه بعد از پخش ویدیوی سنگین ، یکی از مشکلات اساسی نسخه های پیشین بود که به علت های مختلف ممکن بود ایجاد شود پس در این نسخه ما تلاش کردیم برای بهبود کیفیت رسانه های مورد نظر کاربر این مشکل را برطرف کنیم.

پخش ۱۲ ساعته ویدیو:

پخش ۱۲ ساعته ویدیو که به شکل پیش فرض بعد از ۱۲ ساعت به شکل خودکار در حالت متمرکز قرار می گرفت به شکل کاملا برنامه ریزی شده کاربر می تواند تغییرات مورد نظر خود را در زمان ایجاد کند.

ویجت های روی صفحه کاربر:

گاهاً این مورد برای اکثر کاربران ایجاد شده است که ویجت مورد نظر خود را باز کرده اند و به علل مختلف روی سیستم باقی می ماند و با اشاره کاربر برای ناپدید شدن همچنان باعث ایجاد مشکل میکند ولی ما در نسخه جدید این مشکل را حل کرده ایم  که موردی را که در آن ویجت گهگاهی روی صفحه باقی می‌ماند، رفع کنید.

دانلود

دانلود نرم افزار  تابلو دیجیتال Malek digiatal signage برای اندروید نسخه v206-4.1.7

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *