زمان مطالعه :

آیتم های اصلی در نرم افزار فروشگاهی

در کسب و کارهای فروشگاهی هنگام خرید نرم افزار حسابداری باید چهار آیتم مشخص و اصلی را در نظر داشته باشید :

  • نرم افزار – شما معمولاً فقط یک بار هزینه نرم افزار فروشگاهی را پرداخت می‌کنید، در ادامه ممکن است بابت مواردی مانند به روز رسانی و خدمات پشتیبانی نرم افزار مبالغ بیشتری را پرداخت کنید.
  • سخت افزار – قیمت سخت افزار شما بستگی به بزرگی کسب و کارتان و همچنین تمایل شما برای استفاده از تکنولوژی‌های جدید مانند دستگاه‌های سیار و لمسی دارد.
  • یکپارچگی – خیلی از شرکت‌های عرضه کننده‌ی نرم افزارهای فروشگاهی، در ابتدا محصول خود را با یک سری از امکانات اولیه در اختیار شما قرار می‌دهند. آنها این پیشنهاد را می‌دهند که در صورت تمایل نرم‌افزار خود را به سایر سیستم‌های مجموعه نظیر حسابداری متصل سازید تا بتوانید از امکانات این یکپارچگی استفاده کنید.
  • پشتیبانی – خیلی خوب است اگر سیستم فروشگاهی شما به صورت خودکار شامل پشتیبانی باشد، اما در بعضی مواقع شما برای این پشتیبانی باید هزینه‌ای پرداخت کنید.
حسابداری فروشگاهی

حسابداری فروشگاهی

این مقاله را نیز بخوانید: کاربرد ساینیج در کسب و کار ها

همچنین لازم است پاسخی برای پرسش هایی از این دست نیز داشته باشید :

گستردگی فروشگاهتان به چه اندازه می ‌باشد و یا قصد گسترش کسب و کار خود را تا چه حدودی دارید؟

چه سخت افزارهایی را در فروشگاهتان دارید و سازگاری نرم افزار با سخت افزارهای شما وجود دارد یا خیر؟

افزایش سرعت عملیات خرید و فروش چه تاثیری برروی کارتان می‌گذارد؟

کنترل موجودی فروشگاهتان تا چه حد می‌تواند به سودآوری شما کمک کند؟

و…

پاسخ دادن به این قبیل سوالات نه تنها صاحبان فروشگاه ها را راهنمایی می‌نماید تا با خرید یک نرم افزار مناسب برای فروشگاه خود، نیازهای شناسایی شده خود را پاسخ دهند بلکه می‌تواند حجم کار قابل انجام را به صورت چشم گیری کاهش دهد.

این مقاله را نیز بخوانید: قابلیت های نرم افزار دیجیتال ساینیج ملک

اهمیت سادگی در نرم افزار فروشگاهی

یکی از مواردی که شما از خرید یک نرم افزار فروشگاهی انتظار دارید این است که بتوانید نرم افزار را در کمترین زمان ممکن راه اندازی کرده و با آن شروع به کار کنید. همچنین نرم افزار دارای محیط بصری مناسبی باشد به گونه‌ای که برای اعمال تغییرات مورد نیاز خود در آن نیازی به استفاده از راهنمای موجود در بسته نرم افزاری خود نداشته باشید.

اکثر شرکت‌های جدید در این حوزه معمولا امکان استفاده از یک نسخه آزمایشی برای مشتریان خود فراهم کرده تا آنها قبل از خرید نرم افزار به کمک این نسخه آزمایشی با امکانات کلی سیستم آشنا شوند و بتوانند با اطلاعات دقیق تری اقدام به خرید نرم افزار نمایند . در این میان بعضی دیگر از شرکت ها قبل از خرید نرم افزار امکان استفاده از یک جلسه رایگان نمایش سیستم را برای مشتریان خود فراهم کرده تا آنها در این جلسه سوالات و ابهامات خود را بر طرف نمایند.

نرم افزار فروشگاهی ملک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *