زمان مطالعه :

آنچه مشتریان ما درباره نرم افزار مالی ما می گویند.

آنچه مشتریان ما درباره نرم افزار مالی ما می گویند.

باید در نظر داشته باشیم که یک شرکت صنعتی که می خواهد فعالیت های حسابداری خود را انجام دهد و به مشکل برنخورد، از مقررات اداره مالیات کشور پیروی می کرد. با اجرای برنامه حسابداری و صورتحساب نرم افزار حسابداری ملک، مشتریان ما توانستند گزارش های مالیاتی خود را خودکار کنند و گزارش های مالی را به صورت خودکار تولید کند.

 

 

افزایش فروش را با نرم افزار باشگاه مشتریان ملک تجربه کنید.

 

مشتریان عزیز ما همچنین می توانند هزینه های شرکت و کارکنان را مشخص کنند و مرکز هزینه را برای هر تراکنش تعیین کنند. این به آنها اجازه داد تا گزارش سود و زیان را برای هر مرکز هزینه دریافت کنند.

 

یکپارچه سازی صورتحساب الکترونیکی

برخی از مشتریان ما به عنوان سفارشی سازی نرم افزار  درخواست این را داشتند که  با ارسال خودکار صورت‌حساب‌ها به پورتال سازمان امور مالیاتی از روزی که از سیستم استفاده می‌کردند، فرآیند صدور صورت‌حساب را ساده‌تر کند.

 

با یکپارچه‌سازی صورت‌حساب الکترونیکی نرم افزار حسابداری ملک، آنها می‌توانند سیستم را برای ایجاد فاکتورها برای کل سال سفارشی کنند و بر روی آنها مالیات تعیین کنند. این برنامه به آنها اجازه می داد که صورتحساب الکترونیکی را در تنظیمات شرکت و مجله پیکربندی کنند.

این مقاله را نیز بخوانید: مشخصه نرم افزار خوب حسابداری

گزارش های مالیاتی مشتریان

مشتریان گرامی ما  با استفاده از برنامه حسابداری و صورتحساب نرم افزار حسابداری ملک توانستند فرآیند تولید گزارش های مالیاتی را خودکار کنند و در زمان و تلاش قابل توجهی صرفه جویی کنند. این سیستم به آنها اجازه می داد تا گزارش مالیاتی خود را به صورت ماهانه برای مالیات بر ارزش افزوده و به صورت فصلی برای مالیات تکلیفی ارسال کنند و از رعایت مقررات مالیاتی اطمینان حاصل کنند.

 

مراکز هزینه حسابداری

پیگیری سودآوری هر مرکز هزینه برای مشتریان ما بسیار مهم بود. آن‌ها به برنامه‌ای نیاز داشتند که بتواند هزینه‌ها را با استفاده از مطالب اقتصادی پیج ها و روزنامه ها مشخص کند و گزارش‌های دقیق دفتر کل شریک را برای مشتریان و فروشندگان ارائه دهد.

با برنامه حسابداری و صورتحساب نرم افزار حسابداری ملک، آنها می توانند سودآوری هر مرکز هزینه را مشخص کنند و بینشی در مورد عملکرد عملیات تجاری خود به دست آورند.

 

مدیریت دارایی مشتریان

مشتریان نرم افزار ملک با توجه به بازخوردهایشان که به شرکت ما اعلام کردند به روشی کارآمد برای مشخص شدن دارایی های ثابت و تولید گزارش های استهلاک نیاز داشت. با برنامه مدیریت دارایی نرم افزار حسابداری ملک، آنها قادر به تشخیص دارایی های ثابت در سیستم و ایجاد گزارش برای استهلاک هر دارایی بودند. این سیستم از روش خط مستقیم استهلاک و هزینه های معوق برای اجاره دفتر پشتیبانی می کند.

 

همین الان نرم افزار حسابداری ملک را امتحان کنید.

نتیجه

در نتیجه، می بینیم با توجه به ایمیل ها و تماس ها و بازخوردهایی که مشتریان ما اعلام کردند توانستند با کمک برنامه های نرم افزار حسابداری ملک بر چالش های حسابداری و صورتحساب خود غلبه کنند. آنها با خودکار کردن گزارش‌های مالی، گزارش‌های مالیاتی و فرآیند صورت‌حساب خود توانست عملیات خود را ساده‌سازی کنند و بر فعالیت‌های تجاری اصلی خود تمرکز کند.

با اضافه شدن برنامه مدیریت دارایی نرم افزار حسابداری ملک و تشخیص مرکز هزینه، آنها می توانند بینشی در مورد سودآوری هر مرکز هزینه به دست آورند و دارایی های ثابت را به طور کارآمدتر پیگیری کنند. برنامه های کاربردی نرم افزار حسابداری ملک به آنها کمک کرده است تا ضمن ارائه گزارش های مالی دقیق و بهبود عملیات تجاری خود، از مقررات مالیاتی پیروی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *