زمان مطالعه :

تابلو های دیجیتال ساینیج می تواند خدمات مشتری را متحول کند.

تابلو های دیجیتال ساینیج می تواند خدمات مشتری را متحول کند.

محیط هایی که از دیجیتال ساینیج برای تبلیغات خود استفاده می کنند و به نوعی چت و گپ و مشتری خود دارند می توانند تعداد مشتریان خود را متحول کنند. و کار خارق العاده ای انجام دهند. ولی باید همیشه این نکته را مد نظر داشته باشیم که اتاق فرمان و نرم افزاری که به عنوان اداره کننده تابلو های دیجیتال هستند باید تبلیغاتی جذاب و منظم برای جذب بیشتر مشتری ارائه دهنده این کار به طرز عجیبی هزینه اپراتور ها را به شکل عمودی کاهش می دهد.

 

پیشرفت تکنولوژی

در برخی کشورهای جهان دیده می شود که در مکان خرده فروشی از دستیارهای مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده می شود. که خود انقلابی در صنعت تبلیغات و اعلانات در مکان های عمومی است.

این مقاله را نیز بخوانید: نرم افزار دیجیتال ساینیج ملک

نتایج تحقیقات محققان نشان می دهد که با توجه به استفاده روزافزون مردم از فناوری دیجیتال ساینیج از در سال ۲۰۲۵ در یک خیابان معمولی عبور کردید تعجب نکنید که تمام مسیر را با یک دستیار الکترونیک صحبت می کنید . یا اینکه فروشگاه های سوپرمارکت تمام فعالیت های خود را از معرفی کالا تا پرداخت و دریافت رسید از سوی مشتری را به تابلوها و هوش مصنوعی سپرده اند که خود به نوعی یک حرکت رو به جلو در زمینه فناوری اطلاعات می باشد.

 

 

تابلوهای دیجیتال در ایران

چیزی که ما در کشور خودمان ایران می بینیم خودروهایی که ایران خودرو و سایپا تولید می کند در واقع تمام فعالیتهایی که احتیاج به حضور نفر ثالث در خارج از اتومبیل داشته است را به نوعی مدیریت کرده اند تا دیگر نیازی به کمک انسان نباشد . به این شکل که وقتی می خواهید پارک کنید ربات هشدار دهنده آلارم می دهد که تصادفی رخ ندهد یا تابلو های دیجیتال در خودرو به راننده هشدار می دهد که سرعت بیشتر از حد مجاز در اتوبان ها و حتی خیابان های اصلی نداشته باشد..البته این ها کمترین توسعه ای هست که در بخش تکنولوژی های دیجیتال ساینیج میبینیم و می توان گفت ما در زمینه فناوری های دیجیتال ساینیج در عصر حجر هستیم .

 

نرم افزار دیجیتال ساینیج ملک

 

نتیجه گیری

با توجه به مطالب این مقاله توصیه نویسنده این است که با یک مشاور پیرامون دیجیتال ساینیج مشورت کنید که آیا برای توسعه کسب و کار خود می توانید از آن به عنوان یک فرصت استفاده کنید یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *