زمان مطالعه :

تبلیغات سنتی یا دیجیتال کدام سود آور است؟ بخش سوم

تبلیغات سنتی یا دیجیتال بخش سوم

تبلیغات در قرن و بیست و یکم صحنه بسیار عجیب و غریبی را خلق کرده به شکلی که حتی از فضای سرگرمی انسان ها در حقیقی و مجازی هم استفاده شده است در حقیقی اگر بخواهیم مثال بزنیم ورزش های قهرمانی و استادیوم ها به یکی از مکان هایی بدل شده است تابلوهای سنتی و دیجیتال ساینیج به وفور به چشم می خورد و این خود باعث سرمایه گذاری روزافزون صاحبان سرمایه در این زمینه شده است و هزینه های فراوانی بابت این قضیه پرداخت می شود .

این مقاله را نیز بخوانید: محتوای ارزشمند در دیجیتال ساینیج

استادیوم های تبلیغاتی

در همین استادیوم های که بعضا در تلویزیون و رسانه ها مشاهده می کنیم تابلو های دیجیتال ساینیج نقش کلیدی ایفا می کند و شاید یک مخاطب فوتبال اگر از بینندگان پر و پا قرص این ورزش باشد به خوبی تفاوت تبلیغات استادیوم های ایرانی و استادیوم های اروپایی را تشخیص دهد. بله می توان گفت صنعت دیجیتال ساینیج در کشور در دوره ابتدایی خود به سر می برد و کمتر ورزشگاهی از این تکنولوژی استفاده میکنند اما در آینده شاهد استفاده بیشتری از این فناوری خواهیم بود.

عقل و چشم مردم

طبق آن ضرب المثل مشهور عقل مردم به چشمشان است شاید با کمی نگاه عمیق تر به موضوع بتوانیم بفهیم که در فضای وسیع تبلیغات در ارائه محصولات و خدمات می توانیم تمایز داشته باشیم و این تمایز را به شکل درستی تبلیغ کنیم. نرم افزار دیجیتال ساینیج ملک با تجربه ۲۰ ساله در تولید نرم افزار های کاربردی یکی از برجسته ترین برند های نرم افزاری کشور می باشد که می توانیم با استفاده توانمندی های فوق العاده ای که در نرم افزار وجود دارد از بحران رکورد مالی و فروش شرکت و موسسه خودمان خارج شویم.

 

تولید محتوا و دیجیتال ساینیج

البته لازم به ذکر است که تولید محتوای مناسب در شرکت ها هم سبب دیده شدن برند ها می شود ولی اینکه یک برند خاص در ورزشگاه آزادی روی تابلو های دیجیتال ساینیج تبلیغات کند قطعاً از نظر بیننده برتر و مؤثرتر توانسته فعالیت داشته باشد. تا شرکتی که تنها به رسانه های اجتماعی اکتفا کند و از طریق بازاریابان و ویزیتور ها بخواهد خود را در بین برند های دیگر معرفی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *