زمان مطالعه :

نرم افزار مالی فروشگاهی شعب ملک

نرم افزار مالی فروشگاهی شعب ملک

نرم افزاری جامع و یکپارچه  مالی برای کاربری آسان و مطلوب برای همه کسب و کارها

 

پوشاک

سوپرمارکت ها

فروشگاه های زنجیره ای

خوابارفروشی

قنادی ها

صوتی و تصویری

عمده فروشان متنوع

 

یکی از برجسته ترین نرم افزار های که کاربران آن اگر فاقد دانش حسابداری هم باشند و روز اولشان باشد که نرم افزار حسابداری را می خواهند استفاده کنند با مشکلی برنخواهند خورد نرم افزار فروشگاهی شعب ملک می باشد که به شکل استیبل در اختیار کاربران قرار داده شده است.

 

نرم افزار مالی یکپارچه و جامع ملک

لینک دمو: دمو نرم افزار فروشگاهی ملک 

 

از یک نرم افزار حسابداری در فروشگاه تان چه چیزی می خواهید؟ سرعت بالا ؟ نداشتن اشکال محاسباتی ؟ ساده بودن کاربری؟ همه این امکانات و خواسته های مشتری می باشد که با توجه به تجربه ما در شرکت توانسته ایم خود را برای خدمت رسانی دیجیتال به مشتریان عزیز خود آماده کنیم.

 

افتخار ما این است که در این سالها به غیر از توسعه زیرسیستم ها و نرم افزارهای مرتبط حسابداری به نوعی از بازخورد های مشتریان در جهت بهبود تمامی بخش های نرم افزار استفاده کنیم و در سال ۱۴۰۱ تبدیل به یکی از برترین نرم افزار های مالی شویم که شرکت ها و نهادهای بزرگ دولتی و غیر دولتی از آن برای تأمین نیازهای سازمانی خود استفاده کنند.

سرعت کاربری بالا نرم افزار مالی ملک :

یکی از اساسی ترین مشکلاتی که برخی نرم افزار های مالی به کاربر این اجازه را نمی دهد که در ثانیه صورتحساب صادر کند و دیگر عملیات های مالی را انجام دهد که خود یک نقطه ضعف محسوب می شود. تجربه ما در تولید نرم افزار مالی توانسته با توجه به نیازهای مشتریان بسیاری از این مشکلات که در کاربری وجود دارد را برطرف کند.

ساده بودن کاربری:

از یک حسابدار خبره تا فردی که اطلاعات اولیه حسابداری را نمی داند می تواند بدون مشکل با این نرم افزار کار کند و محاسبات خود را انجام دهد.

میزان پایین اشتباهات محاسباتی حسابداری :

برنامه نویسان شرکت ملک نرم افزار را به نوعی طراحی و برنامه نویسی کرده اند که کوچکترین مشکل محاسباتی در محاسبات یک حسابدار وجود نخواهد داشت و کاربران می توانند بدون مشکل فعالیت های خود را انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *