زمان مطالعه :

نرم افزار ملک بر اساس نیاز حسابداری ایرانی

نرم افزار ملک بر اساس نیاز حسابداری ایرانی

از جمله افتخارات نرم افزار حسابداری ملک این است که توانسته اعتماد مشتریان و کاربران خود را با خدمت رسانی و پشتیبانی عالی به خود جلب نگه دارد و این خود باعث افتخار ماست. نقطه عطف نرم افزار ملک در زمینه حسابداری در ارائه خدمات مالی در تمامی پلتفورم ها ست. زیرا ما نسخه بعدی خود را ارائه می دهیم – یک پلت فرم حسابداری قدرتمند که برای کمک به مشاغل ایرانی در هر اندازه ساخته شده است.

 

همین الان نرم افزار مورد نظر خود را سفارش دهید.

تیم نرم افزار ملک همیشه مشتاق است تا نسخه‌های مختلف را برای پاسخگویی به مشاغل در سراسر کشور عرضه کند، و نسخه ۱۴۰۲ نیز تفاوتی ندارد. با حفظ سادگی در هسته، ما هیچ مصالحه ای در مورد قابلیت های نرم افزار ملک در ارائه آنچه کسب و کارها نیاز دارند به میان نیاورده ایم.

 

 

از ویژگی‌های حیاتی مانند صورت‌حساب الکترونیکی و رعایت مالیات بر ارزش افزوده گرفته تا قیمت‌گذاری، نرم افزار ملک مطابق با فرهنگ ایرانی طراحی شده است. ما مطمئن هستیم که تغییرات در قابلیت های نرم افزار ملک باعث می‌شود کسب‌وکارها به طرز شگفت انگیزی پیش بروند!

 

آنچه نرم افزار ملک روی میز آورده است

ما تحقیقات خود را انجام داده ایم و مشخص کرده ایم که مشاغل ایرانی در یک سیستم حسابداری چه می خواهند. دو نیاز ضروری همه مشاغل ایرانی صدور صورتحساب الکترونیکی و مالیات بر ارزش افزوده است. نرم افزار ملک تمام ویژگی‌های فوق‌العاده ما از جمله صورت‌حساب الکترونیکی و رعایت مالیات بر ارزش افزوده را به مشاغل ایرانی ارائه می‌کند و نیاز به چندین برنامه کاربردی برای مدیریت حسابداری را کاملاً از بین می‌برد.

 

 

تمام ویژگی های ستاره دار و خوب ما

نرم افزار ملک ویژگی‌های مورد علاقه هر کسب‌وکاری را رصد می کند و سعی میکند با توجه به آن قابلیت ویژه در تمام ساختار خود تغییرات عمده و خاص دهد . از جمله حساب‌های دریافتنی و پرداختنی، پرداخت‌های آنلاین ، بانکداری، حسابداری پروژه، گزارش‌های مالی، اتوماسیون، یک اکوسیستم یکپارچه با برنامه‌های مقالات و خدمات شخص ثالث، برنامه تلفن همراه و موارد دیگر را ارائه می‌کند.

 

این مقاله را نیز بخوانید: مشخصه نرم افزار خوب حسابداری

 

ساده سازی مالیات بر ارزش افزوده

نرم افزار ملک در واقع برای آن دسته از کاربران و مشتریانی که برای موضوع مالیات دغدغه دارند. کاملاً آماده مالیات بر ارزش افزوده است و با کلیه مقررات مالیاتی فعلی ایران مطابقت دارد. تنظیم مالیات بر ارزش افزوده، نرخ های پیش فرض و معافیت های قابل اعمال در نرم افزار ملک آسان است.

 

کسب‌وکارها می‌توانند بدهی مالیات بر ارزش افزوده خود را محاسبه کنند، فاکتورهای مالیات بر ارزش افزوده را برای مشتریان ایجاد کنند و گزارش‌های جامع مالیات بر ارزش افزوده را با نرم‌افزار ما تولید کنند. نرم افزار ملک همچنین در هنگام ایجاد فاکتورها به پیگیری مالیات های کسر شده کمک می کند و خلاصه ای از کسرها را ایجاد می کند.

 

پشتیبانی قابل اعتماد

تیم پشتیبانی ما در حالت آماده‌باش است و آماده کمک به کسب‌وکارها در مورد سؤالاتشان در مورد مطالب مقالات است. با ما در malek-co.com تماس بگیرید یا با شماره تلفن ۴۳۲۵-۰۲۱ بگیرید. تیم نرم افزار ملک همیشه مفتخر است که برای بهبود کسب و کار شما خدمت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *