زمان مطالعه :

نرم افزار dsm یا دیجیتال ساینیج ملک برای کاربر

نرم افزار dsm یا دیجیتال ساینیج ملک یک راه حل مناسب

نرم افزار dsm یا دیجیتال ساینیج ملک یک راه حل مناسب است برای آن کسانی که به فکر توسعه کسب و کارهای کوچک خود به سمت کسب و کار بزرگ هستند افرادی که فکر توسعه دارند از فناوری دیجیتال ساینیج ملک می توانند برای ارائه تصاویر ، پخش فیلم و اعلانات ضروری استفاده کنند .

نرم افزار دیجیتال ساینیج ملک

 

 

باید خدمت شما خواننده گرامی عرض کنم که در واقع نرم افزار دیجیتال ساینیج ملک برای هر نوعی صنعتی طراحی شده و کاربران از اشخاص حقوقی گرفته تا حقیقی می توانند به شکل سفارشی از این نرم افزار استفاده کنند و کاربر می توانند لیست های پخشی ایجاد کنند. که بیش از یک تا ۱۰۰۰ نمایشگر آنها را به شکل آنلاین پخش کنند و تغییراتی را حتی به شکل مستمر ایجاد کنند.

این مقاله را نیز بخوانید: نرم افزار دیجیتال ساینیج ملک

ویژگی های منحصر به فرد نرم افزار ملک

ویژگی های کلیدی نرم افزار دیجیتال سا ینیج ملک عبارت است از: ویرایشگر تصویری فوق العاده ، گزارش آب و هوا ، کتابخانه های رسانه ای و تصویری که کاربر را به سمت خواندن کتاب های معمولی و کاغذی دعوت می کند و منوهای دیجیتالی که با توجه به سفارش مشتری می توانند متفاوت باشد و این خود یک نقطه قوت در تولید این نرم افزار می باشد. به غیر از تمام این مواردی که ذکر شد در واقع به نوعی کاربر می تواند خود را به عنوان کاربر فرعی در نر م افزار دیجیتال ساینیج ملک تعریف کند و هرگونه مشکل و دردسر در زمینه کاربری را گزارش دهد.

دیجیتال ساینیج ملک

ویژگی زمانبندی نرم افزار دیجیتال سا ینیج ملک می توانید زمان و مکان دقیق نمایش محتوای خود را انتخاب کنید و حتی به کاربر این اجازه را می دهد که با تعریف ایمیل در صورت آفلاین شدن به او گزارش دهد که در اسرع وقت خود را برای به روزرسانی و آنلاین کردن نرم افزار آماده کند و مشکلات پیرامونی را حل و فصل کند. و در نهایت اینکه با تیم پشتیبانی فوق العاده شرکت ملک به سرعت یاد می گیرید و آن را تبدیل به یک فرصت در بحث فروش خود می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *