زمان مطالعه :

هر آنچه باید درباره نرم افزار حقوق و دستمزد بدانید

هر آنچه باید درباره نرم افزار حقوق و دستمزد بدانید

مشکل اساسی که خیلی از شرکت ها دارند در این است که به جای استفاده از یک نرم افزار حقوق و دستمزد مدون و قابل استفاده از یک اکسل وب و اکسل ویندوز استفاده می کنند و تمام محاسبات خود را در آن وارد می کنند اما این بد نیست . ولی اگر بخواهیم یک گزارش صحیح برای مدیران ارسال کنیم و آنها سپس تأیید خود را برای پرداخت حقوق مرقوم کنند شاید بتوان گفت که یک قدم اشتباه و نادرست است .

 

پاداش کارکنان

در نرم افزار حقوق و دستمزد ملک می توانیم پاداش هایی که به یک کارمند تعلق پیدا میکند با توجه به آرتیکل های سازمانی و آیین نامه فنی عنوان کنیم و سپس در مرحله بعدی پرداخت کنیم.

 

 

هزینه ها

یک سری هزینه ها برای کارکنان وجود دارد مثل رفت و آمد ، سلف که اینها را می توانیم از حقوق و دستمزد افراد کسر کنیم که اینها شاید در هر سازمانی متغیر باشد مثلاً در یک سازمان ذکر شده است که هزینه ناهار در حقوق و دستمزد محاسبه نمی شود و شرکت خود را موظف به پرداخت کرده است اینها را قبل از استخدام حتماً ار کارفرما بپرسید.

 

مأموریت

در جایگاه بعدی نکته ای که باید بررسی کنیم این است که برخی کارکنان به علت حضور در مأموریت مجبور به تعطیل کاری یعنی کار کردن در روز های تعطیل شده اند که اینها هم در آرتیکل ها و آیتم های نرم افزار ملک باید عنوان کنیم.

 

فیش حقوقی

برخی از کارکنان برای محاسبه حقوق و دستمزد خود احتیاج به فیش حقوقی دارند که می توانیم در نرم افزار ملک در قالب p60 و p45 و حتی سایر فرم های مورد نیاز به آنها بدهیم و حتی برای کارمندان دیگر شرکت ها طراحی مورد نظر آنها با توجه به سلیقه و لوگو خاص شرکت ها را انجام دهیم.

این مقاله را نیز بخوانید: نرم افزار باشگاه مشتریان ملک

نرم افزار حقوق و دستمزد ملک

 

 

چالش ها

چالش های حقوق و دستمزد که از بین می برد شامل :

گزارش پایان سال را به شکل کاملاً خودکار می توانید انجام دهید که شاید نرم افزار ملک جز معدود نرم افزار هایی است که این فعالیت را در ایران انجام می دهد و اینکه همان طور که در مقالات پیشین هم گفته شد احتیاجی به داشتن دانش حسابداری و اینکه قوانین پیچیده مالیاتی که در سازمان امور مالیاتی وضع شده است را ندارید و فقط با دیدن دمو نرم افزار ملک صفر تا صد کارها را پیش ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *