زمان مطالعه :

یک نرم افزار حقوق و دستمزد خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

یک نرم افزار حقوق و دستمزد خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

یکی از نرم افزار هایی که با نرم افزار حسابداری و مالی مرتبط میباشد و مسئولان و مدیران مالی باید در یک سازمان موسسه یا مجموعه به آن توجه ویژه داشته باشند نرم افزار حقوق و دستمزد می باشد آیتمی که باید در حقوق و دستمزد یه داشته باشیم بحث ورود و خروج و ساعات حضور پرسنل در مجموعه یا ساختمان مربوطه می باشد. در واقع اگر بخواهیم ساعات ماموریت یک فرد از پرسنل هم بررسی کنیم باید با توجه به ساعت خروج آنها از مجموعه و مدتی که برای ماموریت تعیین کردند ساعات مورد نظر مأموریت را مشخص کنیم.

سه نوع مرخصی

ما در بحث حقوق و دستمزد سه نوع مرخصی داریم مرخصی استعلاجی یا مرخصی پزشکی استحقاقی یا حق هر پرسنل که باید دو و نیم روز در ماه باشد و مرخصی تشویقی که تا سقف ۳۰ روز در یک سال باید داده شود. ببین از مرخصی استعلاجی که در حیطه اختیارات مسئولان شرکت نمی باشد و در اختیار پزشک مربوطه ای است که آن پرسنل به آن مراجعه می‌کند مرخصی های دیگر اعم از تشویقی و استحقاقی در حیطه اختیارات مسئول مربوطه می باشد.

اضافه کاری

یعنی مسئول مربوطه می‌تواند این مرخصی را در حقوق و دستمزد محاسبه کند و یا بلکس میتواند با نادیده گرفتن آن را در حقوق و دستمزد محاسبه کند و به عنوان کسر کار از پرسنل خود کسر کند. در بحث اضافه کاری نیز باید ببینیم که یک سازمان یا مجموعه یا بخش یک مجموعه چقدر اضافه کاری در بودجه خود تخصیص داده است که آن را با توجه به صلاحدید آنها محاسبه کنیم.

نرم افزار حقوق و دستمزد ملک

خوب نرم افزار حقوق و دستمزد ملک یک نرم افزاری است که می‌توانیم آن را با اتصال به نرم افزار حضور و غیاب به شکل کاربردی از آن استفاده کنیم و متوجه شویم که در یک ماه اخیر به چه میزانی باید حقوق و دستمزد هرکدام از پرسنل را با توجه به ساعتی بودن پروژه بودن و روزمزد یا فول تایم بودن آنها محاسبه کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *