زمان مطالعه :

امور مالی و حسابداری خود را ساده کنید

امور مالی خود را ساده کنید

صورتحساب

در مرحله بعد مدیریت کسب و کار که در این مقاله به آن اشاره می کنیم ، استفاده از صورتحساب به مدیریت و خودکارسازی فاکتورها، مدیریت قراردادها، ایجاد فاکتورهای تکرارشونده، برگه‌های زمانی صورت‌حساب خودنمایی می‌کند و به شما کمک می‌کند سریع‌تر پرداخت کنید. صورتحساب به ویژه از اتوماسیون سود می برد زیرا جمع آوری پول از مشتریان برای برخی افراد دردناک و ناراحت کننده است.

 

این مقاله را نیز بخوانید: نرم افزار انبارداری ملک

 

ایده ملک در حسابداری

نرم افزار ملک تمام محاسبات حسابداری را هوشمند می کند. شما می توانید فاکتورها را مستقیماً از جدول زمانی خود ایجاد کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که زمان خود را از طریق برنامه جستجو کنید، و زمانی که نوبت به صورت‌حساب رسید، هر یک از وظایف خود را در برابر مشتری یا پروژه خود فهرست می‌کنید. فاکتورها همچنین می توانند به طور خودکار از پیشنهادات و قراردادهای شما ایجاد شوند.

 

نرم افزار مورد نظر خود را سفارش دهید.. همین الان اینجا کلیک کنید.

با ما تماس بگیرید.

 

 

حسابداری

و اکنون،  با کمک تجربه نزدیک به نیم قرن در زمینه حسابداری نرم افزار حسابداری ملک میتواند کمک زیادی در زمینه استقرار یک کسب و کار نوپا کند . تا زمانی که یک شرکت حسابداری را اداره نکنید، از شما انتظار نمی رود که یک حسابدار باشید. اما مراقبت خوب از روزنامه ها چیزی است که باید همیشه به آن توجه کنید.

برنامه حسابداری دارای تمام ابزارهای صرفه جویی در زمان است که برای رشد کسب و کار خود نیاز دارید. در واقع اپلیکیشن های حسابداری مثل حسابدار شخصی شماست. در یک رابط کاربری زیبا می توانید:

 

  1. صورت‌حساب‌های بانکی خود را به‌طور خودکار با بانکتان همگام‌سازی کنید،
  2. فاکتورهای دقیق و حرفه ای ایجاد کنید، صورتحساب های تکراری را مدیریت کرده و پرداخت ها را به راحتی پیگیری کنید.
  3. فاکتورهای تامین کننده را کنترل کنید و پیش بینی روشنی از صورتحساب های آینده خود برای پرداخت دریافت کنید.

 

 

سیر تا پیاز کاربردهای در دسترس شما

از مدیریت حساب‌های دریافتنی، حساب‌های پرداختنی، حسابدار ی تحلیلی، ایجاد بیانیه‌های پویا زیبا، گزارش‌های قدرتمند و موارد دیگر – این یک برنامه فوق‌العاده است که همه چیزهایی را که برای سالم نگه داشتن کسب‌وکارتان نیاز دارید، دارد. مهمتر از همه، این است که در تلفن همراه – به این معنی که شما می توانید دسترسی فوری به تمام ویژگی های حسابداری، در هر کجا که هستید، در تبلت یا گوشی های هوشمند داشته باشید.

 

همین الان شروع کن

نرم افزار ملک انتخابی برای بهترین کسب و کارها

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *