زمان مطالعه :

بازاریابی برای فروش عالی چگونه است؟

بازاریابی برای فروش عالی چگونه است؟

فرآیند “جذب مشتری ” را ساده کنید

یافتن مشتریان جدید سبب حیات کسب و کار شماست. بدون بازاریابی نمی توانید مشتریان جدیدی به دست آورید (حداقل نه برای همیشه). اما، شما می توانید وب سایت خود را همیشه بهینه نگه دارید و به کسب و کار خود اجازه دهید بازاریابی فروش محصولتان را شروع کند. نه تنها وجود نر م افزار مدیریت مشتری CRM ملک بسیار مفید است، بلکه می تواند راه کوتاه تری را برای حرفه ای شدن در خدمت رسانی به مشتریان به شما ارائه دهد.

 

بازاریابی ایمیلی برای کسب و کار خدماتی خود استفاده کنید.

مثلاً  این کار را میتوانید به این شکل پیگیری کنید که یک خبرنامه هفتگی یا ماهانه ایمیل  ارسال کنید و ممکن است یک پیشنهاد انتخاب رایگان در وب سایت خود داشته باشید. با این حال، اگر این کار را نکردید، به برنامه بازاریابی ایمیلی ما نگاه کنید و همین الان شروع به اجرای آن کنید. می‌توانید از این هم فراتر بروید و هر مشترکی را که هنوز فرم «تماس با ما» را پر نکرده است به یک سرنخ آگاه و هیجان‌انگیز تبدیل کنید. سپس، از برنامه اتوماسیون بازاریابی استفاده کنید و استمرار دلپذیری برای خوشامدگویی  از  آنها ایجاد کنید، و حتی به آنها بگویید چگونه می توانید به آنها کمک کنید، و در نهایت دوباره فرم/صفحه “Work with us” خود را بازطراحی کنید.

 

 

تبلیغات در رسانه های اجتماعی

حضور در رسانه‌های اجتماعی آگاهی را افزایش می‌دهد، شما را با مشتریانتان مرتبط می‌کند، چشم‌اندازها و درآمد را افزایش می‌دهد. با این حال، پرش به فیس بوک، توییتر یا لینکدین برای بازاریابی خود می تواند بسیار وقت گیر باشد.

 

این مقاله را نیز بخوانید: نرم افزار انبارداری ملک

 

این را بدانید که یک برنامه بازاریابی اجتماعی به شما امکان می دهد کانال های رسانه های اجتماعی و تعاملات خود را در سیستم مدیریت خود کنترل کنید. با استفاده از این برنامه، به آسانی می‌توانید اشتراک‌گذاری محتوای خود را راحت تر کنید – زمان‌بندی پست‌های رسانه‌های اجتماعی، پست‌های وبلاگ، مگنت‌های سرب، و حتی اطلاع‌رسانی به مردم از در دسترس بودن مشتری‌تان به دست آورید.

 

 

از نرم افزار یکپارچه و جامع ملک چه می دانید؟

با ما تماس بگیرید.

یا می‌توانید فهرست دقیقی از بازدیدکنندگان وب‌سایت خود دریافت کنید و از طریق ایمیل، پیامک یا چت زنده به آنها دسترسی پیدا کنید. با این کار می‌توانید سفر یک پیوند را از یک پست دنبال کنید و اطلاعات دقیقی در مورد میزان درآمد ایجاد شده توسط پیوند و تعداد یافته های  جدید دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *