زمان مطالعه :

راه اندازی کسب و کار خدماتی خود با نرم افزار ملک – هر آنچه که باید بدانید

راه اندازی کسب و کار خدماتی خود با نرم افزار ملک – هر آنچه که باید بدانید

نرم افزار ملک و کسب و کار – در حالی که راه اندازی کسب و کار خدماتی برای شما مزایای زیادی دارد، ولی این را می دانیم که یک شرکت تک نفره بودن گاهی اوقات می تواند کسل کننده باشد. یکی از سخت‌ترین چیزها در مورد آن این است که شما باید خودتان این کار را انجام دهید: از مدیریت حساب‌ها گرفته تا مدیریت انبار ، مدیریت قرار ملاقات‌ها، طبقه‌بندی مالیات‌ها، دنبال کردن سرنخ‌ها و مدیریت رسانه‌های اجتماعی – این فهرست ادامه دارد. با رشد کسب و کار شما، داشتن زمینه های فعالیت می تواند به سرعت غیرممکن شود.

 

 

 

این مقاله را نیز بخوانید: نرم افزار انبارداری ملک

 

همین الان نرم افزار مورد نظر خود را سفارش دهید.

۰۲۱-۴۳۲۵ تماس بگیرید..

مهم نبودن لایه های معماری در کسب و کار

خوشبختانه، مهم نیست که در کجای کسب و کار خود هستید – از CRM گرفته تا راه حل هایی که به بخش های خاصی از بازاریابی فروش کمک می کند، نرم افز ار ملک دارای طیف گسترده ای از ابزارهای تجاری است که می تواند به شما در ادامه فعالیت های خود کمک کند. هر فردی بر اساس خدماتی که ارائه می دهد، برداشت اندکی از بازخورد فعالیت های  خود در کسب و کارش دارد.

زمینه های کاری تقریباً برای همه مساوی است این زمینه ها عبارتست از: جستجو، تماس اولیه، تماس فروش، پیشنهاد، کار روی پروژه و پیگیری. بنابراین، زمانی که نرم افزار ملک به درستی اجرا شود، می تواند بخش قابل توجهی در زمان صرفه جویی کرد و بسیاری از هزینه ها را پایین می آورد.

 

چگونه نرم ا فزار ملک می تواند کمک کند؟

ساده سازی ارتباطات در پروژه

ارتباطات پایه و اساس تجارت است. ارتباط موثر مهم ترین عامل موفقیت در فرایند مدیریت پروژه است. به طور متوسط، از هر پنج پروژه، یک پروژه به دلیل عدم ارتباط بین مدیر پروژه، اعضای تیم و مشتریان شکست می خورد. نر م افزار ملک یک پیشنهاد عالی برای مدیریت پروژه و آنچه باعث مطلوبیت نتایج پروژه می شود دارد و آن زیرسیستم همکار در نرم افزا ر ملک است که کمک بسیار زیادی در ساده سازی ارتباطات کسب و کار تان دارد.

 

نظرتون درباره نرم افزار ملک چیه؟؟

همین الان دمو را ببینید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *