زمان مطالعه :

نرم افزار فروشگاهی برای قنادی ها

نرم افزار فروشگاهی ملک در شیرینی فروشی ها و قنادی ها

یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی که قنادی ها در ایران با آن مواجه هستند، جستجوی تاریخ انقضای محصولات خود میباشد. با موجودی که شامل اقلام فاسدشدنی مانند آجیل بود، فهمیدن تاریخ انقضا برای  انجام عملیات آنها بسیار مهم بود. با این حال، دانستن  و مدیریت این داده ها به صورت دستی برای قنادان کار بسیار دشواری بود.

این مقاله را نیز بخوانید: نرم افزار فروشگاهی ملک

پلتفرم ملک

نرم افزار فروشگاهی ملک با ارائه یک پلتفرم آسان برای مدیریت موجودی و تاریخ انقضا به کمک آمد. با ملک، شیرینی فروشی ها و قنادی های ایرانی  می تواند به راحتی تاریخ انقضا، سطح موجودی و سفارشات فروش را ردیابی کند. این به آنها کمک کرده است تا از انبارداری جلوگیری کنند و ضایعات را کاهش دهند و در نهایت منجر به افزایش سودآوری شوند.

 

نرم افزار فروشگاهی

 

فروش شیرینی و خوراکی به راحتی

این را هم بهتر است مردم کشورمان ایران و حتی قنادان محترم بدانند که برای مدیریت تراکنش‌های خود از جمله پیکربندی محصول، صورت‌حساب، چند ارز، مالیات، آدرس‌های صورتحساب و تحویل، و اشتراک، به یک سیستم نقطه‌فروش قابل اعتماد و کارآمد نیاز دارند. نرم افزار فروشگاهی  تمامی این ویژگی ها و موارد دیگر را با قابلیت تعریف توالی اسناد، تولید نقل قول آنلاین و مدیریت تبلیغات و برنامه های وفاداری ارائه می کند.

 

در عرصه عملیاتی مالی

سایر ویژگی‌ها شامل پیوند محصولات به دسته‌ها، بازپرداخت و یادداشت‌های اعتباری در POS، کنترل نقدی، و ادغام با  دیگر روش‌های پرداخت مانند پرداخت سود و غیره بود. ملاحظات دیگر شامل موجودی بازگشایی وجه نقد، مجلات نقدی متفاوت برای هر فروشگاه و تخفیف کارکنان بود. نرم افزار فروشگاهی ملک همچنین راهی برای مشاهده فروش به ازای هر شعبه، روش پرداخت و محصول و تولید گزارش‌هایی مانند کدهای VAT و PLU ارائه کرد. علاوه بر این، نرم افزار فروشگاهی ملک به قنادی ها این  اجازه را داد تا با ترازوها و چاپگرها ادغام شود و از اسکن بارکد پشتیبانی کند.

 

حسابداری امور مالی قنادی را ساده می کند

قنادی ها به راهی برای مدیریت مؤثر امور مالی خود در عین پایبندی به قوانین و مقررات محلی نیاز دارند. با کمک نرم افزار فروشگاهی ملک ، آنها می توانند داده های قنادری خود را پیکربندی کنند، نمودار حساب ها را نصب کنند، و مالیات ها و موقعیت های مالی را بررسی کنند. آنها در واقع می توانند حساب‌های بانکی راه‌اندازی کنند، مشتریان/فروشندگان/محصولات/ژورنال‌ها را پارامترسازی کنند، ورودی‌های افتتاحیه ایجاد کنند و گزارش‌های مالی تولید کنند.

ویژگی های مهم

ویژگی های دیگر شامل گزینه های چند ارزی، پیکربندی واردات صورت حساب بانکی، پیگیری پرداخت، دوره های مالی و تاریخ های حسابداری، و گزینه هایی برای دارایی ها، حسابداری تحلیلی، بودجه و موارد دیگر بود.

نرم افزار فروشگاهی ملک

نرم افزار فروشگاهی ملک همچنین به قنادی ها اجازه می دهد  تا توالی ها را تعریف کنند و مالیات را پیکربندی کنند، الگوهای دارایی ها را ارسال کنند و پیش پرداخت ها را مدیریت کنند. این برنامه یک گزارش مالیاتی محلی مهم  ارائه کرد و از تطبیق بانکی، مجله صندوق نقدی و پرداخت های کارت اعتباری پشتیبانی کرد. علاوه بر این، نرم افزار فروشگاهی ملک  گزینه‌هایی را برای روش‌های صورت‌حساب، موقعیت‌های مالی، چند ارزی، مالیات، بازپرداخت، ثبت پرداخت و موارد دیگر ارائه کرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *