زمان مطالعه :

برنامه ریزی منابع و پروژه با ملک

برنامه ریزی منابع و پروژه با ملک

برنامه ریزی منابع:

با زیرسیستم برنامه ریزی نرم افزار مالی ملک،  یک شرکت میتواند عملیات برنامه ریزی منابع خود را دیجیتالی کند، داده ها را متمرکز کند و ارتباطات بین کارکنان را بهبود بخشد. حتی می تواند یک مدیر برنامه ریزی را تعیین کنند که دسترسی انحصاری به ورودی و اصلاح اطلاعات در زیرسیستم برنامه ریزی داشته باشد. سایر کاربران فقط می توانند اطلاعات را مشاهده کنند.

 

برای مشاهده دمو و سفارش نرم افزار همین الان اقدام کنید.

اینجا کلیک کنید

نرم افزار مدیریت پروژه ملک

پروژه

زیرسیستم برنامه‌ریزی نرم افزار مالی ملک به شرکت اجازه می‌دهد تا یک مرور کلی برنامه‌ریزی تلفیقی از کارمندان سایت و دفتر و همچنین بازدیدکنندگان، پیمانکاران شخص ثالث و بازدیدکنندگان از دفتر مرکزی داشته باشد. و اینکه تمام ددلاین ها و کارهایی که برای برنامه ریزی احتیاج هست می توان در این زیر سیستم به شکل خاص تر انجام داد.

این مقاله را نیز بخوانید: کدینگ حسابداری خدماتی

مدیریت پروژه:

مدیریت پروژه در یک شرکت صنعتی قبلا به صورت دستی و از طریق صفحات گسترده Excel انجام می شد که دسترسی به اطلاعات را محدود می کرد و آسیب پذیری های امنیتی بالقوه ای را ایجاد می کرد. با برنامه مدیریت پروژه ملک، توانایی مشاهده و ویرایش اطلاعات موجود در آن وجود  دارد و  این کمک را کرد تا اطمینان حاصل شود که داده های حساس پروژه ایمن نگه داشته می شوند و فقط پرسنل مجاز قادر به ایجاد تغییرات در اطلاعات پروژه هستند.

این برنامه همچنین به کاربر کمک می کند که از صفر تا صد پروژه  همه ذینفعان پروژه و کسانی که باید تا به ثمر نشستن پروژه باید این قضیه را پیگیری کنند اطلاعات تکمیلی خود را در این زیر سیستم تکمیل تر کنند.

جدول زمانی پروژه:

برگه‌های زمانی پروژه در یک شرکت صنعتی جزء مهمی از محاسبه حقوق بود، اما قبلاً به صورت دستی در خارج از نرم افزار مالی ملک انجام می‌شد. این باعث شد که فرآیند زمان بر و مستعد خطا باشد. علاوه بر این، هیچ گزینه ای برای تعیین محدودیت هزینه یا شناسایی و برچسب گذاری اضافه کاری و مغایرت وجود نداشت.

 

زمان استراحت:

قبل از نرم افزار مالی ملک، در یک شرکت صنعتی برای درخواست‌های مرخصی به ایمیل‌ها و محاسبات دستی متکی بود. این روش در محاسبه درخواست‌های مرخصی زمان‌بر، مستعد خطا و نه چندان کارآمد بود. اکثر شرکتها  در محاسبه روزهای مرخصی با مشکلاتی روبرو بود که می تواند منجر به مشکلاتی در مورد جبران خسارت و نارضایتی کارکنان شود.

 

 

 

با زیرسیستم نرم افزار مالی ملک’در مورد نیاز اصلی مشتریان خود توانست انواع مختلف مرخصی را به کارمندان خود معرفی کند تا آنها زمان استراحت خود را بهتر شناسایی کنند و در صورت لزوم بهره مند شوند و سطح تأیید درخواست‌های مرخصی را تنظیم کند.

در نتیجه

این زیرسیستم همچنین به مشتریان ملک اجازه داد تا تعداد مرخصی های مصرف شده توسط هر کارمند را به صورت ماهانه و/یا سالانه پیگیری کند. این انطباق با قانون کار  را بهبود بخشید، نیاز به محاسبات دستی و ایمیل‌ها را از بین برد و یک سیستم قابل اعتماد برای محاسبه روزهای تعطیل ارائه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *