زمان مطالعه :

چالش مهم نرم افزار فروشگاهی: از کاغذی به دیجیتال

چالش مهم فروشگاهی : کوچ عملیات های حسابداری از کاغذی به دیجیتال

۱٫ صورتحساب فروشنده

از طرف تامین کنندگان، در اینجا برای یک گزارش ویژگی هایی وجود دارد که روزانه به ما کمک می کند:

صورتحساب فروشنده در حسابداری نرم افزار فروشگاهی ملک

قبض فروشنده

ما یک آدرس ایمیل تنظیم کرده‌ایم که فاکتورهای PDF را دریافت کرده و مستقیماً در نرم افزار فروشگاهی ملک آپلود می‌کند. برای هر سند دریافتی، یک سیستم OCR تمام عناصر ضروری فاکتور مانند شماره مالیات بر ارزش افزوده، شماره فاکتور، نام تامین کننده، مجموع فاکتور و غیره را تشخیص می دهد. تنها کاری که باید انجام دهیم این است که اطلاعات را بررسی کرده و صورت حساب را تایید کنیم. در یک کلیک این یک صرفه جویی در زمان برای ما است: دیگر نیازی به چاپ، طبقه بندی و اسکن کاغذ نیست!

این مقاله را نیز بخوانید: نرم افزار فروشگاهی ملک

 

نرم افزار فروشگاهی ملک یک سیستم سریع و کارآمد برای پردازش گزارش های هزینه راه اندازی کرده است تا زندگی را برای کارکنان فروشگاه ها آسان تر کند. به سادگی تصویر هزینه (رسید، فاکتور، صورتحساب بانکی) را ارسال کرده و در اپلیکیشن “گزارش هزینه” وارد کنید. پس از تایید سرپرست تیم، گزارش هزینه برای پرداخت با یک کلیک به حسابداری منتقل می شود. به این ترتیب کارمندان می توانند به سرعت بازپرداخت خود را دریافت کنند.

 

ایجاد هزینه در نرم افزار فروشگاهی ملک

۲٫ فاکتورهای مشتری

با نرم افزار فروشگاهی ملک، همه چیز به صورت آنلاین انجام می شود. به عنوان مثال، مشتری دیگر نیازی به چاپ، امضا یا اسکن فرم سفارش ندارد و فقط می‌تواند قیمت‌ها را به صورت دیجیتالی فورا امضا کند – که کیفیت زندگی قابل توجهی را بهبود می‌بخشد.

 

 

پس از امضای مظنه، تنها چیزی که باقی می‌ماند این است که قبل از ارسال فوری فاکتور به مشتری، اطلاعات را تأیید کنید.

 

این روند برای پیگیری تاخیر پرداخت ها نیز مشابه است. یادآوری را می توان به صورت خودکار یا با یک کلیک از طریق ایمیل برای مشتری ارسال کرد. و خود پیگیری؟ فرم مشتری شامل تمام یادآورهای ارسال شده و پاسخ های مشتری در یک “یادداشت داخلی” است. همانطور که در زیر می بینید چندین “سطح” یادآور وجود دارد. همه چیز با توجه به نیازهای ما قابل تنظیم است.

 

گزارش پیگیری با دو فاکتور معوق

۳٫ ارزش افزوده واقعی

حالا بیایید در مورد ارزش افزوده واقعی نرم افزار فروشگاهی ملک صحبت کنیم! این ویژگی به ما امکان می دهد با مشتری یا تامین کننده ایمیل تبادل کنیم، یادداشت های داخلی بنویسیم، اسناد را پیوند دهیم، همکاران خود را برچسب گذاری کنیم و یادآورها و فعالیت های مربوط به فاکتور را ایجاد کنیم. این به ما امکان می دهد تا تاریخچه ای از تمام مبادلات داخلی و خارجی مربوط به سند را نگه داریم.

 

همکاری بین بخشی بسیار ساده شده است. این امکان جریان بهتر اطلاعات را فراهم می کند و همه تعاملات در یک مکان متمرکز می شوند. پیدا کردن راه راحت تر است. هر یک از اعضای تیم می تواند تمام تاریخچه مربوط به سند را ببیند و بلافاصله با چند کلیک پاسخ دهد.

 

۴٫ گزارش ها / مالیات

ایجاد ترازنامه، صورت درآمد یا هر گزارش دیگری (حتی گزارش مالیاتی) که به شما امکان می دهد مستقیماً ارقام را مشاهده کنید، کار آسانی نیست. نرم افزار فروشگاهی ملک به لطف فیلترهای ابزار تجزیه و تحلیل می تواند به سرعت تجزیه و تحلیل دقیق داده ها را دریافت کند. به این ترتیب، می توانید یک نمای کلی از یک دوره معین در مقایسه با دوره دیگر داشته باشید.

 

 

ممکن است در حسابداری تازه کار باشید. اگر چنین است، ممکن است پیچیدگی استخراج دستی یک برنامه استهلاک را درک نکنید. در مقیاس ۱ تا ۱۰ از نظر سختی، ما در حدود ۱۱ هستیم. اما اگر این کار را با نرم افزار فروشگاهی ملک انجام دهید اینطور نیست: با چند کلیک، گزارش شما منتشر می شود!

 

دفتر کل در حسابداری نرم افزار فروشگاهی ملک

۵٫ درخواست اسناد

برنامه نرم افزار فروشگاهی ملک  به ما امکان می دهد اسناد کاغذی اندکی را که هنوز دریافت می کنیم مدیریت کنیم. فقط باید نامه را اسکن کرده و در برنامه آپلود کنید. به عنوان مثال، سپس می توان آن را به مقصد نهایی خود ارسال کرد: برنامه “حسابداری” برای فاکتورهای تامین کنندگان. پس از پردازش سند، در «اسناد» در دسترس باقی می‌ماند.

 

نتیجه

همانطور که می بینید، اتوماسیون می تواند زمان زیادی را در عملیات حسابداری شما صرفه جویی کند. نرم افزار فروشگاهی ملک به شما امکان می دهد از طریق یک ابزار بصری و کاملاً یکپارچه حسابداری ۱۰۰٪ بدون کاغذ داشته باشید.

 

پس کی امتحانش میکنی؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *